• +381 (0)11 3463 072
  • +381 (0)60 3463 072
  • Skok u dalj
    Skok u dalj

Skok u dalj

’’Zlatni odbljesci na nebu detinjstva. Pesnički prvenac iliti „duhovno čedo Đorđa Sekulića, pesme za decu, zatreperili su poput majušnih, svetlećih zvezdica svojim zlatnim odbljescima na književnom nebu. U pesmama za decu našeg Pesnika mnogo je nadahnuća, očevidnog i očiglednog talenta, mudrosti, snage i pre svega iskri ljubavi. Ljubavi, na prvom mestu prema svojim unucima, zatim deci ove Vaseljene, njihovim bakama, dekama… Pesme su metaforički satkane od finih niti, prijemčive, razdragane, vesele, sa finim osećakem za atmosferu u nama i oko nas. Zaronimo uz našu decu, unuke u jedan potpuno novi svet, svet poezije… Zaronimo u bezbrižno detinjstvo…’’

Mirjana Štefanicki Antonić

’’Đorđe Sekulić, je prebacujući se s noge na nogu, kao u onoj dječijoj igri, postepeno preskakao iz kvadrata u kvadrat i evo tek sad primakao se završetku igre, kao veliko dijete. Valjda je taj trenutak i čekao, pa da izađe iz igre svoga djetinjstva i uvede nas u poetski kvadrat koji je nazvao „DALJ“. Rekoh dalj, jer „skok“ se sam po sebi podrazumijeva, on vodi porijeklo još iz njegove dječije mašte, igre koju svi u sebi nosimo kroz život, samo što je svi ne znamo doigrati, niti prostrti pred svima.’’

Vojin Trivunić

’’Sama pesma Skok u dalj izgleda, a nije kao šaljiva, pošalica, doskočica, a u stvari Skok u dalj je put preko potomaka, preko mladih i najmlađih na kojima počiva svaki ostatak sveta i sva ta budućnost, kojoj će samo mladi moći doskočiti, a za koju se veliki uglavnom zauzimaju u njihovo ime… U suštini knjiga nosi i skriveni unutarnji znak sa rodoslovsko-opstajavajućom simbolikom i poukom. Dodatno je i vrednost u trajanju i nadtrajavanju, što na neki način predstavlja kolektivno-plemenski kod, kroz vreme…’’

Svetozar Savković

Šifra: 192445
    440 rsd